4/11/2009 03:07:00 a.m. Comment0 Comments

stiu in ce tara traiesc si de ce lume sunt inconjurat de aceea putinul timp pe care il am incerc sa il petrec cat mai bine si cu oameni cat mai normali daca nu neaparat draguti.
ei bine in seara asta impreuna cu un bun amic care se intorsese in tara, in vizita spre binele lui, decidem sa mergem dupa masa intr-un club sa ne relaxam dupa o saptamana destul de incarcata pentru toata lumea. bun, vbm la telefon cu alti oameni si intr-un final se decide in ciuda scepticismului meu sa mergem in turabo la un concert alexandra ungureanu.miorlaita dar merge zic eu. asa zic si ei asa ca plecam acolo.

bun. gasesc un loc de parcare la locul cu pricina si ma pregatesc sa infrut hoardele de oameni, toti unul si unul. mai intai vine baiatul de la parcare caruia ma pregatesc sa-i dau niste bani, ca deh sa nu uitam ca suntem in romania. facem cheta gasim niste marunt si dam 5 ron in 5 bancnote de 1 ron. dam e mult spus caci doar i-am intins domnului banii insa dumnealui ne-a spus ca din pacate spaga lui este de 10 ron. incerc sa o dreg sa-i spun ca nu avem marunt, omu este inventiv si spune ca ne schimba el.ma ambitionez, iau banii inapoi si spun ca dau dupa ce iesim din faimosul centru cultural.

plecam spre intrare impreuna cu cateva pitipoance si domni bine imbracati in camasi albe si ne postam la intrare gandidu-ne cat o fi intrarea si cum or fi oamenii.

nu a fost nevoie sa ne gandim prea mult caci din pacate nu eram imbracati corespunzator : basketi, jeansi, pulover si un trouser rosu nu dadeau bine; ce sa mai vbesc despre amicul meu care arata de parca ar fi venit din sau in vacanta, omu asta chiar a venit in vacanta :D . replica lui a fost cuprinzatoare :" ma bucur ca se mai intampla din astea caci realizez ca am facut alegere buna plecand din tara ."

asadar cu o seara buna spusa apasat si ferm domnii si-au indeplinit sarcina pe seara respectiva. am injurat si ras noi de dumnealor, dar in final morala e simpla :

1. daca nu gandesti tu o sa gandeasca o gorila pentru tine si chiar daca e ironic uneori e sanatos
2.locul ala e pentru o anumita categorie de oameni si e foarte bine sa ramana asa.

voi cu ale voastre noi cu ale noastre. ramaneti acolo si noua nu o sa ne para rau.

si va mai promitem ca nu o sa va mai deranjam . in nici un caz.

a salvat seara Mademoiselle by Coco Channel.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.