4/10/2009 10:28:00 a.m. Comment2 Comments



ne punem in cap

dansam

citim

coloram

ascultam

muncim

pedalam

incercam lucruri noi

zambim

radem cu pofta

haideti sa haidem

ps : Un preot mergea cu masina pe sosea. La un moment dat vede un magar mort pe partea carosabila. Nu mai merge mult si intalneste un echipaj de politie. Trage pe dreapta si spune politistilor:
- Vedeti ca la cateva sute de metri este un magar mort pe sosea.

La care politistii raspund razand:
- Parinte, ce spuneti, cum sa-l ingropam: cu preot sau fara preot?
- Nu stiu, fiule, eu doar am anuntat familia...

2 comentarii:

Martayellow spunea...

ce tanti cracanata in poza asta :D

dragos spunea...

mie mi-au placut scaunele si cainele .

nu am remarcat acest aspect . :)

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.