4/07/2009 12:15:00 a.m. Comment0 Comments



as putea scrie despre multe acum caci am foarte multe lucruri care imi vin in cap si pe degete ..probabil voi scrie doar sa aud cum clipoceste tastatura asta si sa fac un pic ordine.

as putea incepe spunand ca lucrurile se schimba. si aici trebuie sa admit ca sunt schimbari care ne plac si ne bucura si altele care ne intristeaza. cred ca o sa scriu despre toate :) . asadar pot spune ca se schimba lucrurile si intr-un oras mic de provincie unde toate pareau intepenite undeva aprioric mult in spate si nu as fi crezut vreodata ca pot evolua. dar uite ca acolo unde unii au nebunia sa spere ca vor schimba sau ca vor face ceva bun, lucrurile astea se intampla.

se schimba pana si oamenii si devin mai putin sceptici la noutate. drept exemplu va pot da unul foarte drag mie unde intr-o zi calda de duminica am reusit sa imi conving bunica sa mearga la un consult oftalmologic intr-un mall. nu pot sa imi imaginez ce o fi fost in sufletul si in mintea acestei batrane vazand toate lucrurile care se intamplau acolo..eu pot sa spun ca eu as fi fost coplesit si ca toate mi s-ar fi dat peste cap.

plecand din orasul natal in duminica insorita plin de un aer optimist de primavara merg spre capitala gonind pe aleile baraganului cu muzica urland in masina si vantul fluturandu-ne prin cap..absolut superb. o stare de bine si total nereala unde cuvintele nu isi avea locul si numai noi, masina si muzica noastra pluteau undeva prin aer

ajungem la capitalisti si lucrurile isi recapata fagasul normal. caram de merindele date de jumate din neam si ne reintegram in cotidian. dam iarasi de oameni.

spuneam ca imi plac oamenii. da chiar foarte mult numai ca unii reusesc sa ma zguduie atat de mult incat stau si ma intreb daca ar trebui sa ne mai placa sau nu .
sau ce ar trebui sa facem in astfel de situatii.

e clar ca si oamenii se pot schimba. mi-a dovedit-o mamaia in cel mai elocvent mod posibil si am avut un zambet mare cat o roata de carutza jumate de zi apoi pe fata.
dar de ce schimbarile pe care noi le percepem ca fiind negative dintr-un punct de vedere personal si subiectiv ne pun pe ganduri?

de ceva vreme conjucturile fac sa ma intalnesc cu diversi oameni care admit ca valorile si optica unui om se poate schimba pe parcursul a 5-10-15 ani. eu asta sincer nu pot intelege. poate cineva o fi atat de intelept sa ma faca sa pricep.

pot sa inteleg ca se schimba prioritatile , ca se schimba mediul in care esti, ca se schimba viata pe care o traiesti , dar cum esti tu ca om cum se poate schimba fundamental ? ma refer strict la valorile in care credem, la visele cu care ne urcam in primul tren care ne duce la facultate si spre viata noastra de oameni mari si maturi. poate parea tras de par insa imi amintesc gandul cu care am plecat din orasul meu acum 7 ani : sa raman in esenta acelasi om care sunt. sa nu uit ce am fost si de unde am plecat, sa nu uit ce am vazut acasa si sa fiu eu fata de mine acelasi.

desigur ca in 7 ani multe lucruri s-au schimbat si referitor la mine si despre mine insa in esenta acelasi lucruri le-as zice si maine . identic. pentru mine personal e al naibii de greu sa imi asum alta identitate si sa traiesc confortabil cu alter ego-uri, oricat de greu mi-ar fi putea fi la un moment si oricat de tentant ar putea fi . de aia cred ca inca mai am accent de moldovean, de aia inca par uneori picat dupa alta planeta cu idealurile mele si de aia de multe ori nu par potrivit in multe situatii.

insa o buna prietena imi spune ceva foarte misto in miez de noapte : oamenii sunt o consecinta a mediului in care au trait, au idealurile presetate si ceea ce nu pot pricepe si-i sperie resping din principiu. in esenta oamenii nu sunt rai decat foarte putin dintre ei, insa ceea ce traiesc poate fi marcant pentru majoritatea lor.
eu slava domnului am avut parte de ceva extraordinar de frumos. clipe definitorii pentru mine pe care le voi cauta o viata intreaga zambind, uneori ironic iar alteori fericit.

to sum up :

nu cred decat in Dumnezeu si in mine.

nu cred in jumatati de masura.

nu sper decat in visele mele si in nebunia de a le realiza.

nu caut decat oameni care cred si traiesc vise.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.