4/10/2009 01:34:00 a.m. Comment0 Comments


asta e o baza des folosita pe al nostru pamant daca nu cea mai. e foarte simpla .

e formata din 0 si 1. parazitii zic simplu si concis: uitate-te la sfantul satelit sa vezi cum va scuipa 0 si 1.

asadar e simpla, usor de prelucrat si de trait cu ea. din simplu motiv ca sunt doar doua posibilitati : 0 si 1. e ciudat ca in lipsa intermediarului alaturarea de 0 si 1 poate da nastere la o mare creativitate.

tind in mod evident spre baza 2. nu mai exista loc de mijloc. ori 0 ori 1.

asa am fost mereu insa acum se pare ca se accentueaza. ce e mai rau ca e pendulez . cand o cand 1.

oare ce oi scrie in baza 2 daca am 11111100001101010101 ????

ma enerveaza aproprierea asta de extreme .

ma nelinisteste si imi alimenteaza nehotararea care ma caracterizeaza in cazul lucrurilor mici. am stat sa imi iau un sapun lichid 20 min , la masina m-am chinuit doar 2 ore .

vad atat de bine imaginea de ansamblu insa detaliile ma omoara caci pentru detalii iti trebuie rabdare. iar eu nu am rabdare bagami-as p...dar cred ca o sa am bicicleta :))

si sa stiti ca frigiderul e bine mersi

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.