3/21/2009 09:32:00 p.m. Comment0 Comments

trebuie sa admit ca in ultima vreme incep sa gasesc destul de multe lucruri care nu imi plac la mine.

uneori trebuie sa stii si cand trebuie sa te opresti. cineva intr-un moment din viata mi-a zis ca daca simti ca ai de gand sa faci o prostie, te ridici de la locul unde ai gandit prostia faci cativa pasi si vezi ca o sa iti treaca. eu nu mai ma ridic..din prostie in prostie si tot asa. de parca as fi stuck in a moment..apropo de U2

trebuie sa ai si un simt al realitatii dincolo de toti gargaunii idealisti dintr-o minte gaunoasa. sa fii tot timpul dupa alta planeta, cu niste asteptari foarte mari intr-o lume de kkt nu e cel mai sanatos lucru pe care poti sa il doresti pentru cineva


dar poate trebuie sa dai cu fundu de pamant sa vezi ca o sa te doara si poate asa te inveti minte ca alta data sa nu mai faci.

anyway cert e ca nu ma suport deloc in perioada asta si asa foarte aglomerata si nasoala din multe puncte de vedere si sa fiu suparat eu pe mine e unul din lucrurile pe care nu mi le doream.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.