3/20/2009 12:22:00 a.m. Comment0 Comments

naiba sa il ia de hotel de 5 stele.aici tot oamenii sunt foarte frumosi, aranjati si arata de parca acum s-ar fi dat jos dintr-o cutie. de fiecare data cand intru in hotelul asta ma loveste asa un sentiment de cel mai ponosit dintre pamanteni..bine ce-i drept nu de putine ori am intrat cu botinele cam murdare din baltile pe care le-am traversat in graba sa ajung acolo fara intarziere.la mariott pana si curvele arata de 5 stele .

in fine sa il lasam dracului de hotel aducatori de frustari si sa ne indreptam atentia spre americani. fratilor astia chiar sunt dupa alta planeta. au alt sistem valoric atat de indepartat de al europenilor si o frica ancestrala ce le curge prin vene incat ma intreb cum naiba pot iesi din casa. m-a uimit prezentarea unuia despre masurile de securitate pe care le au intr-o rafinarie. si nu ma refer la masuri de securitate in munca ci masuri de securitate asa pentru linistea lor de maniaci . horror..fucking unbeliveable cum pot sa creada in obstinatie in toate astea..acum mi se pare de inteles cum provoaca imaginatia si creativitatea tuturor dezaxatilor alora care din cand in cand le mai vara in fund morcovul terorii..securitatea romaneasca a fost vis pe langa toata corectitudinea lor politica

asadar destul de confuzat dupa cele vazute, auzite si percepute prin neuronii mei de baiet simplu dau tura de onoare pe traseul stiut, gropitza cu gropitza, si ma gandesc ca ar fi destul de bine sa dau o alergatura in herastrau dat fiind ca nu era sub 0 si na se putea alerga.si cand acolo ce sa vezi? nu era frate tipenie de om..doar cativa caini vagabonzi destul de dubiosi si care se miscau ca niste fantome.
cu toata buna mea dispozitie si disponibilitate de a-mi pune la treaba oscioarele de mosulet dau o tura si apoi tzushti pe kiseleff caci parcul asta noapte e posedat de fantome .

so because i got high...dementiale versuri si nu ma pot abtine sa rad de fiecare data cand aud melodia asta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.