4/19/2009 01:42:00 a.m. Comment0 Comments



acum un an pe vremea asta eram cutremurat de bocetele care se auzeau intr-un cimitir dintr-o anumita parte a tarii. mergeam sa ducem lumina la cei drepti. o imagine care te cutremura pe sira spinarii si pe care nu o voi uita usor.

acum ar trebui sa fac o prezentare despre it in lumea cotidiana. in mod clar nu pot face asta. sunt mult prea confuz si dezorientat de ambele imagini

in piata sfatului biserica de unde ar fi trebuit sa luam lumina avea in partea dreapta, ca si corp constitutiv al bisericii, un exchange si o agentie de turism. in stanga, delimitat la 2 metri, un turabo cafe..e clar lumea asta a luat-o razna rau de tot

la fel si eu . si imi permit un moment de sinceritate.

de ceva timp ma vad cu vechi cunostinte si facem updat-ul tuturor celor pe care-i stim mai bine sau numai din auzite : paris, canada, singapore, londra astea sunt destinatiile unde au ajuns oamenii care pana acum 6 ani vedeam in fiecare zi si erau parte din viata noastra. acum sunt in cu totul alte vieti la mii de km departe de noi. altii sunt la fel de departe chiar si in acelasi oras. nu stiu de ce dar sunt absolut uimit cum te poate duce viata asta. unde poti ajunge fara sa faci nimic deosebit. te lasi purtat de val si ajungi la naiba in praznic

de altfel nu ar trebui sa ma minuneze nimic din moment ce de cativa ani ma raportez la ora spaniei si la curajul unor oameni mari . cu un nod in gat vorbesc de fiecare data la telefon cu voi in astfel de momente.

va respect si va admir curajul si sper ca intr-o buna zi sa fiu la fel de respectat de copii mei asa cum sunteti voi .

cu toate astea uneori atat de mult ne lipsiti..ne lipsesc toate acele lucruri pe care numai la voi le-am vazut, toate acele lucruri pe care nu le-am regasit in casele pe unde am fost, toate lucrurile pe care le-am idealizat si pe care le vedem intr-o lumina atat de frumoasa si pe care le cautam in fiecare moment si pentru care va multumim.

sa imi bag pula in tot daca nu am momente in care ma paraseste si ultima urma de optimism si de idealism.

dar trece. si maine iarasi trebuie sa zambim .

si e bine ca avem momentele astea de luciditate pentru ca trece natural, face parte din noi si reusim sa fim impacati cu noi.

dixit. calmat.

hristos a inviat !

ps: titlu :de spalat pe fata in ziua de paste

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.