4/08/2009 01:24:00 a.m. Comment0 Comments




trebuie sa recunosc ca in ultima vreme mi se spune si mi s-a spus de diferite persoane, in diverse contexte si sub diverse forme ca as fi un pic cam prost.
e greu sa scrii un post despre asta mai ales ca de cele mai multe ori ne e foarte greu sa recunoastem macar atunci cand nu avem dreptate d-apoi sa admitem ca suntem prosti, lucru cu mult mai grav pentru ca prostia reprezinta ceva sistemic, repetat si oarecum iremediabil.

ma gandesc si cred ca ar trebui sa fiu un pic cam deprimat pentru asta. o fosta iubita imi spune ca am fost prost pentru ca nu am reusit sa o inteleg si sa-i inteleg temerile si asteptarile, un coleg de birou imi spune ca sunt prost pentru ca nu ma pot face inteles pe limba retardatilor, un bun prieten si coleg de birou sustine ca sunt prost ca nu stau in banca mea si ma bag si in ciorba altora pentru a le rezolva problemele, un prieten fucker imi zice ca sunt prost ca nu fut tot ce apuc iar altii imi spun ca sunt prost pentru ca uneori nu vad decat solutii complicate acolo unde trebuie decat sa fie simplu si elementar.

eu totusi incep sa ma intreb : oare sunt prost ? sau mai bine sunt atat de prost incat sa imi zica toti astia ca as fi prost ??? e oare atat de evident???

totusi nu ma consider nici pe departe prost si nici atat de naiv insa se pare ca las asa o impresie buna incat incep si eu sa ma indoiesc despre cum sunt de fapt. si totusi daca tot am eu o parere proasta despre oameni cred ca ar fi cazul sa incep sa am o parere un pic mai proasta despre mine, don't you think ?? :))

stau si ma gandesc cum sa fac sa mai invat un pic din invaturile tuturor celor care in ultima vreme m-au catalogat drept prost, sa indrept ce am facut aiurea, sa fac din nou si bine si apoi sa vad daca tot prost as fi . sunt sigur ca sunt atat de prost incat nu as putea sa vad daca mai sunt sau nu prost. ar trebui sa apelez din nou la intelepti.

sper sa ma luminez curand si sa nu mai am momente din astea monumentale de prostie in care sa imi admit limitele.

asta e voi sunteti un pic mai destepti si veti fi un pic mai fericiti. incep sa ma obisnuiesc cu gandul asta.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.