4/14/2009 11:14:00 p.m. Comment0 Comments



partea buna e ca atunci cand mergi cu bicicleta te poti opri cand ai obosit sa te odihnesti intr-un bar, sa bei un draft, sa te uiti la un meci de fotbal aducand ghinion echipei favorite , sa fumezi si apoi sa te urci pe ea si sa iei aerul rece de primavara in fata si sa pleci din nou la drum relaxat pentru ca nimeni nu te va opri sa te intrebe daca ai consumat alcool.

si daca esti intr-un mood optimist poate nu te vei simti roman. si asta probabil ca iti va placea. acum depinde de tine. mie mi-a placut .

asa m-am simtit pana cand la vatra luminoasa doi politisti alergau dupa un pusti si un jmecher cu x5 s-a intors din drum sa-i dea o mana de ajutor pustiului la ananghie. cine stie poate in urma cu ceva timp si el a fost alergat de "garda" intr-o astfel de noapte de primavara si nu l-au prins. si acum vrea sa intoarca serviciul...apreciez macar solidaritatea si spiritul "civic" in a-si proteja "semenii".

ma intreb totusi daca nu s-a intors sa le dea o mana de ajutor politistilor ???
atunci inseamna ca m-am grabit cu aprecierile si nu ar fi nimic nou sub soare..

anyway ajung acasa si vad ca chelsea nu numai ca a egalat dar si conduce cu 3-2..se pare ca atunci cand nu ma strofoc surprizele se intampla. natural.

ps1: nu termin postul si e 4-3 pentru liverpol. na vedeti ce v-am zis ?

ps2: 4-4 egaleaza chelsea.acum nu pot sa termin sa scriu fara sa scriu scorul final. scor final.

ps3: viata bate filmul, in puii mei fata. iar binilii invinge :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.