3/27/2009 05:09:00 p.m. Comment0 Comments

muncim muncim si iar muncim

dar de trait cand ?

si cand ma gandeam cat de mult doream sa ajung aici

norocul meu a fost ca pe parcurs am intalnit persoane si conjuncturi care m-au convins ca nu e bine ceea ce fac

si acum scriu un post de la birou, dupa 8 ore de munca, 1 ora de condus spre birou si acum ma asteapta inca o ora de mers spre casa, unde probabil voi mai face inca 2 ore munca de birou , 2 ore voi scrie ceva pentru MBA si undeva in miezul noptii imi voi suna cei doi prieteni sa ies sa beau o bere in miez de noapte intr-un club de liber cugetatori tineri si visatori

uneori e dezarmant ritmu asta pentru ca nu stii unde te duce si nu esti convins ca pe parcurs nu te vei pierde sau nu vei rata lucrurile esentiale din viata ta

si toate astea pentru ce : pentru o masina si o casa

spuneam eu ca nu am nici un respect pentru bani. incepe sa capete contur pentru ce .

avida dollars!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.