3/29/2009 11:19:00 p.m. Comment0 Comments



la finalul a trei saptamani de foc non stop simt cumva ca as vrea sa trag linie . am tras de mine zilele astea asa cum de mult nu am mai facut-o.
una peste alta pot spune ca a fost bine si nu ma refer exclusiv la scoala unde de bine de rau probabil voi absolvi cursurile astea, unde in ciuda faptului ca am fost extrem de neatent m-am distrat de minune cu niste oameni misto de la care voi avea mult timp de acum inainte ceva de invatat

dincolo de scoala pot spune ca ceea ce conteaza e ca am revenit cu picioarele pe pamant . desigur nu neaparat cu voia dar mea dar multumita unei conjucturi fericite.
e genul ala de experienta care in ciuda faptului ca nu e reusita te ajuta enorm.
te ajuta sa vezi un pic de normalitate si o alta fata a lucrurilor, una normala as putea spune.poate nu normalitate totala dar e o doza acolo destul de relevanta pentru ceea ce iti trebuia tie in momentul ala si pentru ceea ce vei vedea de acum inainte. iti da un highlight foarte util care in mod clar te va ajuta

multumesc si ridic tichia optimist :)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.