3/03/2009 10:56:00 p.m. Comment0 Comments

da si sunt fericit pentru asta...

sa va povestesc ..intai au fost badicii pe care i-am descoperit ce-i drept foarte frumos cu jurnalul unei viitoare mamici acompaniate de dl viitor tata si mi se paru foarte deosebita si dragutza ideea. ce-i drept nu m-a socat dragutzenia ideii cat curajul acestor doi tineri sa isi spuna ce simt, sa arate altora cum traiesc si cum se iubesc si cum urmeaza sa devina parinti. o experienta foarte placuta mai ales din prisma faptului ca sunt innebunit dupa copii iar ideea de a avea unul mi se pare absolut geniala, iar modul in care badicii au reusit sa ambaleze aceasta experienta mi se pare cu totul scos din povesti..este o gura de aer dintr-o alta lume, o lume care inca mai viseaza si isi permite sa fie cu curu in sus fata de o lume reala cu totul nebuna.

asadar le-am indragit curajul, atitudinea, perspectiva si i-am indragit pe ei ca oameni, asa cum se arata in posturile pe care le publica. din pacate, i-am cautat printre cunoscuti, printre cei cu care luam contact si nu gaseam decat foarte greu unii cu care i-as fi putut compara..chiar daca pare hilar la un moment dat, atunci cand intr-o discutie cineva m-a intrebat daca cunosc vreun cuplu fericit, i-am dat pe ei ca exemplu .

apoi dupa experienta badicilor, care imi mai da curaj in momentele dezanadajduite in care totul nu e decat un fiasco sau o pregatire pentru fiasco ce urmeaza sa vina, i-am gasit pe acesti altruisti, care m-au facut sa zambesc.

ideea blogului mi se pare simpla si de foarte mult bun simt si normalitate, insa totusi impactul care l-a avut asupra mea a fost dincolo de simplitate si bun simt. citind posturile nu m-am putut abtine sa nu rad..sunt oameni care apreciaza toate nimicurile si se bucura din toata inima pentru ele si mai mult decat atat vor sa impartaseasca aceste lucruri si altora. sunt oameni mai buni ca mine si ca tine, oameni care au curajul sa faca ceva si mai ales sa faca lumea asta un pic mai buna dincolo de toate rahaturile si neajunsurile inerente ei

nu vreau sa ma entuziasmez si isterizez ca o adolescenta la prima dragoste, insa chiar cred in impactul unor astfel mici initiative..chiar cred in temeinicia lucrurilor marunte si a pasilor atent facuti, chiar cred ca lumea poate deveni un loc mai bun daca reusim sa facem fiecare ceva.

asadar felicitari celor care au astfel de initiative si curajul necesar sa fie oarecum altfel.

cu siguranta o sa mai revin pe tema asta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.