3/22/2009 01:35:00 p.m. Comment0 Comments

poveste de viata achieved at MBA

"cica un tanar tigan se lauda la tasu cati prieteni are . si ia tiganu tanar o damigeana de vin si isi cheama cei 20 de prieteni si se distreaza timp de vreo cateva ori tiganeste cu lautari si toate cele. in culmea euforiei il cheama pe tasu sa-i arate cati prieteni are.

tasu spune ca nu asa se vad prieteni adevarati si-i promite ca o sa-i arate cu adevarat cati prieteni are.

asadar ia tiganu batran un porc, il transeaza si il baga intr-un sac in portbagajul masinii si isi ia tanara odrasla de mana. il urca in masina si spune sa mearga la prietenii lui sa-i ceara ajutor intr-o problema delicata.

problema delicata era un asa zis cadavru care se afla in portbagaj. dupa cum va imaginati se duce tanarul la toti prietenii lui sau la cei mai buni si-i roaga sa il ajute cu acea napasta care cazuse pe capul lui - cadavrul rivalului sau din sat.
intuitiv nimeni nu l-a ajutat .

atunci suna tasu pe cei doi prieteni de viata si-i roaga :

" bah mancati-as vino ca am o napasta cu ala a lui gheorghe de m-am imbatat aseara si i-am crapat capu." cei doi prieteni vin cu cazmale si tot ce e necesar pentru respectiva operatiune.

in final morbida sarcina s-a terminat cu un chef tiganesc de 2-3 zile, intre prieteni de o viata . "

asadar voi cati prieteni adevarati aveti ?

cati s-ar trezi in miezul noptii sa vina neconditionat doar in urma unui telefon ?

eu am putini . asa am avut mereu. probabil de aceea-i pretuiesc atat de mult.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.