3/19/2009 01:31:00 a.m. Comment0 Comments

asadar

daca tot trebuia sa invat pentru MBA la o materie ce e cu netu si cu calculatoarele m-am gandit ca ar fi bine sa imi schimb adresa acestui blog pe unul din domeniile achzitionate anu trecut, in marele avant economic

domeniile existau deci de ce nu ?

bun

pas 1 - cauta hosting ca asa am auzit iei domeniul si cauti niste baieti buni sa il tina . a fost dificil dar am trecut peste etapa asta

pas 2 - redirectionare blog catre adresa noua . am vazut insa ca trebuie sa faci niste actualizari cu serverele drept pentru care nu ar fi mers asa repede

pas 3 - am decis sa anulez redirectionarea insa cum mut sandramaua pe noul domeniu ?

pas 4- websurfing vazut ce trebuie sa fac.

pas 5 - intru la rotld.ro de unde am cumparat domeniu si fac actualizarile

pas 6 - pregatesc casuta si incep usor usor sa ma mut

asadar ne vedem in cateva zile pe www.blogu.ro unde imi voi indepini visul de a face un experiment online .

iupii

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.