3/24/2009 10:56:00 p.m. Comment0 Comments

in urma cu ceva timp, cam vreo 3 ani sa fie de atunci, mutandu-ma intr-o casa noua de inchiriat, decid ca pe langa masina de spalat si cuptorul de microunde mai am nevoie de inca un device care sa intregeasca o casa normala de om si anume un televizor

bun zis si facut merg la domo si ma uit dupa un tv si dupa criteriile mele rationale decid sa iau un tv arctic pentru ca avea garantia cea mai mare adica 3 ani.

iau televizorul si apoi caut diverse modalitati de a-l conecta la o retea de cablu. inutil sa zic ca a fost foarte greu si intr-un final am reusit sa am parte de un televizor care functiona la mine in casa, chiar arctic fiind el

dar cablu mi-a fost taiat si nu aveam de gand sa fac eforturi supraomenesti sa il conectez din nou din motive legate pe de o parte de comoditate si utilitate, dat fiind faptul ca nu ma uit prea mult la tv

acum cateva luni primesc cadou un home cinema panasonic. fericit nevoie mare ca o sa il folosesc cu televizorul care era decorativ. am vazut cam vreo 4 filme si un dvd cu u2, pe care ce-i drept am uitat sa il scot de vreo 2 saptamani

pana cand ironic sau nu , home cinema-ul meu s-a indragostit de dvd cu u2 si nu il mai scuipa afara adica cu alte cuvinte s-a stricat.

cu alte cuvinte arctic bate creatia lu' matushita. nu ma asteptam la asa ceva

sa va mai spun ca si canon-urile se strica . cred ca tot ironic o fac si ele :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.