4/23/2008 12:12:00 a.m. Comment1 Comments

Ingrediente :

1 cv si ceva timp sa trimiteti catre posibili cautatori de valori umane

ps : de citit printre randuri si separatoare :P

bcc

contact@abc-humancapital.ro,eduard.radu@acceder.ro,Buc@accord-ece.com,recrutare@adecco.ro,contact@advancedman.ro,jobs@aims.ro,office@aims.ro,bucharest@alexanderhughes.com,acoman@antal.com,cvbv@antal.com,romania@antal.com,ants@ants.ro,info@bpcs.ro,bucharest@bmr.ro,employ@brainspotting.ro,message@bia.ro,office@businessiq.ro,office@business-service.com.ro,office@cbc.ro,delia.burnham@cvogroup.com,office@dcskope.eu,office@dynamichr.ro,dan.piroi@ewkp.com,office@excon.ro,consulting@georgebutunoiu.com,office@hart.ro,office@hrcd.ro,office@hudson.ro,office@intermediart.ro,office@isgpm.ro,office@itex.ro,office@lugera.ro,romania@manpower.ro,office@mansoon.ro,office@mediamarket.ro,office@mentortraining.ro,office@mindexpress.ro,office@mri.com.ro,office@nefertiti-hcc.ro,bucuresti@neumann-inter.com,bucarest@obiettivolavoro.it,contact@peopledesign.ro,bucuresti@pic-oil.ro,office@pluri.ro,pluri@pluri.ro,bucuresti@quanta.com,bucarest@rh-partners.com,office@romarketing.ro,office@royaltyjobs.com,office@skillsolution.ro,office@smartagency.ro,office@top-assistants.ro,office@swisscontact.ro,tbs@tbs.ro

1 comentarii:

Unknown spunea...

Multumesc mult. Lista mea are peste 300 de contacte. Spre sa imi foloseasca la angajare. A ta mi-a folosit. Multumesc inca o data!

Trimiteți un comentariu

parerea mea. corec'.